الإثنين 4 يوليو 2022 08:30 صـ
الأيام

    سوشيال ميديا

    شاهد بالفيديو.. التحرش بالإعلامية سالي عبد السلام داخل سيارتها: دخل رأسه جوا

    سالي عبد السلام
    سالي عبد السلام

    سالي عبد السلام تتعرض للتحرش داخل محطة بنزين

    تعرضت الإعلامية سالي عبد السلام للتحرش من قبل شخص مجهول داخل محطة وقود بالقاهرة الكبري أثناء تناولها لمشروب القهوة برفقة إحدي صديقاتها في الساعات القليلة الماضية.

    وكشفت سالي عبد السلام، عن تفاصيل تلك الواقعة التي تعرضت لها اليوم الثلاثاء، وقالت في منشور لها على حسابها الشخصي بموقع أنستجرام لتبدل الصور والفيديوهات : " ده واحد وأنا قاعدة من شوية في العربية ومنزلتش حتى بشرب كوفي مع ريم صاحبتى في البنزينة اللي جنب بيتي جه يستظرف "معاكي شاحن؟".. رديت بكل أدب لأ وداخل بدماغه يشوف.. بعدها قالي انتي متضايقة ليه؟".

    وأضافت الإعلامية، "قولتله حاجة متخصكش واتفضل امشي، لكن قال - لأ متكلمنيش كدة، قولتله اتفضل من هنا، ولسه هيقل أدبه ويستظرف تاني فصورته فيديو ولما الناس اتلمت بيقولهم كنت بطلب شاحن!، الرجالة بقيت بتقوله هو معلش".

    سالي عبد السلام تروي تفاصيل تعرضها للتحرش

    وأكملت سالي عبد السلام حديثها عن تلك الواقعة : "السؤال هل هو العادي إن أي حد ممكن يكلم بنات ويستظرف ويدخل جوه العربية وعايزنا نسكت.. ليه إحنا حصلنا إيه؟.. وده رقم عربيته أنا هعرف أجيب حقي إن شاء الله.. السؤال بقى هو مين ده وهل ده عادي؟.. في بنات هتقبل ده عادي مجتمعنا شايف أنه عادي؟".

    سالي عبد السلام تحرش سالي عبد السلام التحرش