الثلاثاء 18 يونيو 2024 06:00 مـ
الأيام

    سوشيال ميديا

    شاهد.. هند عاكف تنفجر في البكاء على الهواء لهذا السبب: انا تاريخ

    هند عاكف
    هند عاكف

    هند عاكف تتصدر تريند جوجل بسبب مهرجان القاهرة السينمائي

    تصدرت الفنانة هند عاكف، تريند محركات البحث في منصات موقع جوجل الشهير خلال الساعات القليلة الماضية من صباح اليوم السبت الموافق 26 من شهر نوفمبر الجاري لسنة 2022، بسبب تصريحاتها الأخيرة وردها على واقعة طردها من مهرجان القاهرة السينمائي في دورته الـ 44 .

    وكما تصدرت الفنانة هند عاكف، تريند مواقع التواصل الاجتماعي في مصر، سواء فيس بوك أو تويتر خلال الساعات القليلة الماضية.

    هند عاكف تنهار على الهواء

    وانفجرت الفنانة هند عاكف، في البكاء على الهواء مباشرة خلال حوارها مع برنامج نص الكلام على قناة النهار بالأمس الجمعة، بسبب واقعة طردها ومنعها من الدخول لمهرجان القاهرة السينمائي.

    وقالت الفنانة هند عاكف، خلال حوارها مع برنامج نص الكلام على قناة النهار: "ينفع الكلام ده مع فنانة بتشتغل وهي عندها 4 سنين، أنا كنت بدخل المهرجان ده والدعوة بتبقى في العربية".

    وتابعت الفنانة هند عاكف في تصريحاتها، ""يومها أنا نزلت كنت ماسكة الفستان، وكنت نازلة بالدعوة من البيت، أنا دمعتي نزلت دلوقتي عشان صعبان عليا تاريخي وتاريخ عيلة عاكف".

    وأوضحت الفنانة هند عاكف، "أنا هعتب على الأستاذ حسين فهمي، كرئيس مهرجان مش كفنان، المفروض يا أستاذ حسين كنت بلغت إدارة التنظيم إن لو حصل مشكلة نحلها إزاي؟ لو حصل مشكلة على الريد كاربت، وفيه فنان أو فنان جاي هيدخل بيته أو بيتها، ده بيتي المفروض".

    هند عاكف بكاء هند عاكف هند عاكف ومهرجان القاهرة