الإثنين 24 يونيو 2024 09:44 صـ
الأيام

    سوشيال ميديا

    صوت وصورة .. نجل شعبان عبد الرحيم يفضح عامل النظافة : أنت كداب وهبلغ عندك الحكومة يا زبال يا معفن

    صاحب واقعة الكشري
    صاحب واقعة الكشري

    صاحب واقعة الكشري

    لم تتوقف حلقات المسلسل الذي بات غير مرغوب فيه لـ" محمد عامل النظافة" صاحب واقعة كشري التحرير، حيث جري تداول فيديو جديد له خلال الأربع والعشرون ساعة الماضية والذي كان فيه بصحبة عصام شعبان عبد الرحيم.

    وظهر عامل النظافة في مقهى بجوار عصام شعبان عبد الرحيم، وهو يقدم الاعتذار له وهذا ما رفضه صاحب واقعة كشري التحرير، فيعلن نجل شعبان عبد الرحيم مغادرة المكان قائلاً " أنا همشي علشان محمد بيكدب ، التليفون الآيفون اللي في أيده مش بتاعك ده لسه واخد 200 جنيه مني امبارح"

    فرد صاحب واقعة كشري التحرير هو لا يعلم أين أذهب لكي يقول أن هذا الهاتف ليس ملكاً لي الناقص اكل معاه وانام معاه، ثم يذهب إلي مكان تواجد نجل شعبان عبد الرحيم، ليقول له الأخير أنا مش بحب اللي بيكدب يا محمد انا بنصحة لله لأن الكدب ملوش رجلين.

    وطالب عصام شعبان عبد الرحيم، الجهات المعنية في الدولة بالكشف عن الممتلكات التي يقول عامل النظافة أنها ملك له ولو طلع عنده الحاجات دي اضربوني أنا بالنار، أنا خايف عليك انت من 4 أشهر تم طرك من محل الكشري، انت مبتخدش حاجة من أي شخص غير مني أنا بس وانا مسامحك.

    في هذه اللحظة انفعل عامل النظافة على نجل شعبان عبد الرحيم قائلاً " اذا كنت بتديني فلوس فده مقابل أني بروح معاك أي مشوار وأي مكان، كل مرة أمشي منه يورح يجبني.

    ليرد نجل شعبان عبد الرحيم يا زبال يا معفن مش هتنضف والله ما هتنضف والله العظيم ما هتنفع لو روحت ولا جيت انت زبال

    صاحب واقعة الكشري عامل النظافة عصام شعبان عبد الرحيم