الجمعة 1 مارس 2024 10:26 مـ
الأيام

    فن

    خناقة الموسم بين بدرية طلبة وياسمين عز: كفاية نحنحة ياختى

    بدرية طلبة
    بدرية طلبة

    بدرية طلبة تفحم ياسمين عز بتصريحات نارية

    شنت الفنانة بدرية طلبة، في الساعات القليلة الماضية من صباح اليوم الثلاثاء الموافق العاشر من شهر يناير الجاري لسنة 2023، هجوما لاذعا، على المذيعة الشهير ياسمين عز والتي تقدم برنامج كلام الناس على قناة إم بي سي مصر.

    حيث قالت الفنانة بدرية طلبة موجهة حديثها للإعلامية ياسمين عز، "الناس بتكح تراب ياختي وانتي جاية تقولي مدوا الألف واتنحنحي بالشتوي".

    وأضافت الفنانة بدرية طلبة في تصريحاتها اليوم الثلاثاء، أن ياسمين عز من الممكن أن تهدم وتخرب بيوت كثيرة بسبب حديثها المستمر عن الرجال بطريقة "النحنحة".

    بدرية طلبة تؤدب المذيعة ياسمين عز بتصحريات نارية

    وتابعت بدرية طلبة في منشور لها عبر صفحتها الرسمية بموقع فيس بوك، "إيه يا ياسمين إحنا ماشيين بالعلاج، كل واحدة فينا فيها اللى مكفيها، اللى متجوزة ومستنياها تقول يا أستاذ محمد فيها اللي مكفيها، بدل ما تطول فى المد بالألف مفيش وقت الناس بتكح تراب وانتي جاية تقولي لها مدي بالألف، يعني الكلكعة اللي في قلبي منك زادت".

    وأوضحت الفنانة: "أنا لو قلت كده هيديني بطبق الملوخية في وشي، إنتي بتوقعي توقيع غير مشروع وممكن تكوني قاصدة منه خير".

    وأضافت الفنانة في تصريحاتها النارية ضد ياسمين عز وقالت: "وبعدين اي الصوت الشتوي ده يعني الست تلبس بطانية وهي بتتكلم ولا اي، وحتة الزوجة التانية الرجالة نفسهم مش مقتنعين، دانتي ممكن تروحي تقضي على جوزك يوم الصباحية".

    بدرية طلبة هجوم بدرية طلبة ياسمين عز